Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Ocak 2014 Pazartesi

YANARDAĞ PASTA

Çok pratik ve oldukça lezzetli bir pasta sadece 15 dk da hem görseli hemde tadı güzel olan bir pasta hazırlamış oluyoruz. Şiddetle tavsiye ediyorum, deneyin pişman olmazsınız acele misafirler içinde kurtarıcı bir pasta yani benim için öyle oldu :)


YANARDAĞ PASTA
MALZEMELER:
1 paket krem şanti
1 tane kakaolu hazır pasta tabanı
6 tane halley ya da 1 paket petibör bisküvi hangisini tercih ederseniz
1 tane muz
meyve sosu ( orman meyveli )
Süt

YAPILIŞI:
Krem şantiyi sütle çırpıyoruz içine halleyi ya da bisküviyi ( ben halley kullandım ) parçalara ayırıp ekliyoruz. Muzu doğruyoruz ve şantiyle harmanlıyoruz ( isterseniz içine damla çikolatada ilave edebilirsiniz ben sevmediğim için kullanmadım ). Sonra pasta tabanının tekini 8 eşit parçaya bölüyoruz diğerininde üzerine kaşıkla süt döküp ıslatıyoruz ve ortasına kubbe olacak şekilde hazırladığımız harcı dolduruyoruz kenarlardan biraz boşluk bırakarak dolduruyoruz. Üçgen şekilde kestiğimiz kek dilimlerini biraz sütle ıslatıp eşit bir şekilde pastamızın üzerine diziyoruz. 8 parça tam geliyor. Üzerine de meyve sosunu döküp servis yapıyoruz. Ben dolapta bekletmedim isterseniz bekletebilirsiniz. Krem şanti yerine pasta kremasıyla da yapabilirsiniz. Üstüne meyve sos yerine çikolata sosu da dökebilirsiniz :)) Afiyet olsun.

3 yorum :

  1. Pastanin goruntusu cok hos elinize saglik afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  2. Pratik ve leziz bir pasta tavsiye ederim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler lezzetli bir pasta tavsiye ederim sevgiler:)

    YanıtlaSil